UA / RU
Підтримати ZN.ua

Соціальні виплати: як діяти пенсіонеру, який загубив пенсійну картку

Обов’язково треба повідомити у Пенсійний фонд.

Українські пенсіонери, які отримують пенсію у поштовому відділенні, можуть самостійно змінити спосіб і одержувати її на банківську картку.

Читайте також: Призначення пенсії: чи звільняють працюючих пенсіонерів від сплати ЄСВ

В Пенсійному фонді України розповіли, що робити, якщо втрачено банківську картку, на яку надходила пенсія.

При втраті банківської карти, найперше, що необхідно зробити – заблокувати її. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію банку, в якому обслуговується пенсіонер, як отримувач пенсії, і повідомити про втрату. Задля збереження коштів, співробітники банку заблокують карту.

Заблокувати карту людина може також використовуючи мобільний банкінг, інтернет-банк або безпосередньо у відділенні банку.

Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову карту, звернувшись до найближчого відділення вашого банку. Як правило, нова карта «прив’язується» до поточного банківського рахунку пенсіонера.

 Якщо пенсіонер змінює рахунок у банку (змінює банк), то необхідно повідомити про це орган Пенсійного фонду України. Для цього треба звернутися до будь-якого зручного сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду  подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.

Нагадаємо, чи можуть пенсіонери, що змушені були виїхати за кордон, дистанційно оформити пенсійні виплати в Україні та які документи для цього потрібні.