UA / RU
Підтримати ZN.ua

Права споживачів: як подати скаргу на заклад

Роз'яснення дали у Держпродспоживслужбі.

В Україні, відповідно до законодавства, скасовано обов'язкове ведення Книги відгуків та пропозицій закладами роздрібної торгівлі та ресторанного господарства. Але споживачі мають право залишити свій відгук або скаргу на заклад. У Держпродспоживслужбі розповіли, як це може зробити споживач завдяки цифровим технологіям.

У відомстві зазначили, що законом «Про звернення громадян» передбачено, що громадяни мають право звернутися до підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Читайте також: Які товари не можна повернути: роз'яснення дали у Держпродспоживслужбі

Споживачі можуть направляти свої скарги і пропозиції закладам в такі способи:

«У випадку, якщо на скаргу адміністрація закладу не реагує або не вдалось досягти згоди – споживач має право звернутися до територіальних органів Держпродспоживслужби за місцем проживання», – йдеться у повідомленні.

Також споживач може направити офіційне звернення одним із наступних способів:

Раніше ми писали, чи повинен покупець платити, якщо розбив товар у магазині.