UA / RU
Підтримати ZN.ua

Повернення товару: чи можна це зробити, якщо його ціна змінилася

Роз'яснення дали у Держпродспоживслужбі.

В Україні права споживачів захищаються відповідним законодавством. Бувають ситуації, що товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника. У такому випадку споживач має право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти.

Фахівці Держпродспоживслужби розповіли, чи можна повернути неякісний товар, якщо його ціна змінилася.

Читайте також: Які товари не можна повернути: роз'яснення дали у Держпродспоживслужбі

У відомстві зазначили, що відповідно до пункту 7 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:

У випадку, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі.

У Держпродспоживслужбі наголосили, що якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.

«Сплачені за товар кошти ви маєте право повернути в день звернення чи протягом 7 днів. Якщо скористалися послугами інтернет-магазину – не більше ніж 30 днів», – йдеться у повідомленні.

Раніше у Держпродспоживслужбі пояснили, що робити, якщо речі з хімчистки повернули зіпсованими.