В Україні права споживачів захищаються відповідним законодавством. Бувають ситуації, що товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника. У такому випадку споживач має право замінити товар на аналогічний чи повернути кошти.
Фахівці Держпродспоживслужби розповіли, чи можна повернути неякісний товар, якщо його ціна змінилася.
У відомстві зазначили, що відповідно до пункту 7 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
- повернути суму зазначену в чеку, якщо вартість товару зменшилася;
- повернути суму, що зазначена на ціннику, якщо ціна товару збільшилася.
У випадку, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі.
У Держпродспоживслужбі наголосили, що якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику.
«Сплачені за товар кошти ви маєте право повернути в день звернення чи протягом 7 днів. Якщо скористалися послугами інтернет-магазину – не більше ніж 30 днів», – йдеться у повідомленні.
Раніше у Держпродспоживслужбі пояснили, що робити, якщо речі з хімчистки повернули зіпсованими.