UA / RU
Підтримати ZN.ua

Неякісна хімчистка: що робити, якщо речі повернули зіпсованими

Роз'яснення дали у Держпродспоживслужбі.

Українці, які користуються послугами хімчистки, іноді можуть стикатися з неякісними виконанням замовлення. Фахівці Держпродспоживслужби розповіли, що потрібно робити, якщо з хімчистки повернули зіпсовані речі.

Чи можна повернути кошти, якщо послуги хімчистки були неякісними

Під час видачі замовлення приймальник має перевірити якість виконання послуги в присутності замовника, а споживач має право на перевірку якості наданих послуг та їх відповідності. замовленню.

Читайте також: Українці в Польщі дійшли висновку, що якість медицини в Україні вища

Відповідно до ст. 10 закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення недоліків у виконаній роботі споживач, має право на свій вибір вимагати:

Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором.

Виконавець зобов'язаний протягом місяця відшкодувати збитки, що виникли у зв'язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг).

Куди треба звертатися

Якщо у хімчистці повертають неякісно очищені або зіпсовані речі, потрібно звернутися до адміністрації закладу з письмовою скаргою.

До скарги необхідно додати копію квитанції з хімчистки та копії інших документів, що можуть бути доказами у справі (копія документа, що засвідчує вартість речі, копія довідки про оціночну вартість речі).

Раніше у Держпродспоживслужби розповіли, чи мають право охоронці у супермаркеті проводити перевірку особистих речей покупців.