UA / RU
Підтримати ZN.ua

Скільки часу потрібно, щоб перейти з A2 на B1: реальні приклади

Перехід з одного рівня знання англійської на наступний потребує певної кількості занять. Цей час залежить від багатьох факторів та розраховується по-різному для дорослих і дітей. У середньому цілеспрямована практика дає змогу перейти з рівня A2 на B1 за 100–230 годин. Така значна різниця зумовлена індивідуальними особливостями учнів, форматом і частотою занять, методикою викладання та наявністю мовного середовища.

Наприклад, самостійне вивчення англійської потребує набагато більше часу, ніж навчання в Першому Кембриджському центрі — офіційному підготовчому центрі Cambridge English («Кембридж Інгліш» в Україні). Щоб зрозуміти, скільки часу справді знадобиться для досягнення рівня Intermediate, розглянемо конкретні приклади.

Приклади реального досвіду та скільки часу це займає на практиці


Користувачі соціальної мережі Reddit обговорюють різні теми, зокрема діляться своїм досвідом у вивченні іноземних мов. Ось що деякі з них відповіли на запитання, пов’язане з кількістю часу для переходу з A2 на B1:

Як видно, у кожного учня свій досвід у вивченні англійської мови. Здебільшого досягнення рівня Pre-Intermediate (A2) стає моментом виходу на плато. У цей час процес навчання сповільнюється через великий розрив у навичках і словниковому запасі між наявним та наступним рівнем. Здається, що прогрес зупинився, але це не так. Якщо не здаватися і продовжувати займатися, станеться прорив: усе раптом стане зрозумілішим, а опанування нових тем проходитиме легше.

Як подолати застій у вивченні англійської та перейти з A2 на B1


Ключова відмінність між рівнями A2 і B1 — розширення словникового запасу, поліпшена вимова зі зменшеним акцентом та складнощі в граматиці. Щоб перейти на новий рівень, необхідно зосередитися на кількох аспектах:

З учителем значно легше досягти середнього рівня знання англійської. Якщо він викладає навчальний матеріал за систематизованою системою, це допоможе уникнути прогалин у знаннях і рівномірно розвивати всі необхідні навички (читання, письмо, аудіювання та говоріння). Завдяки регулярному зворотному зв’язку й структурованому навчанню, учневі простіше бачити свій прогрес та підтримувати мотивацію до навчання.