UA / RU
Підтримати ZN.ua

Обсяги продажів техніки й електроніки в Україні зросли на 17% в порівнянні з 2022 роком. Про причини зростання розповіли експерти Promocodius

Більшість інтернет-магазинів задля залучення клієнтів регулярно проводять акції та надають промокоди на знижки.

2022 рік через початок повномасштабного вторгнення став для ринку електронної комерції в Україні дійсно складним. Поміж іншим на платоспроможність українців вплинуло й зростання курсу валют, що своєю чергою призвів до росту цін на більшість імпортних товарів в середньому на 20-30% чи навіть більше. Однак, як зазначають експерти агрегатора знижок та промокодів Promocodius, наразі купівельна активність в країні відновлюється. Й це відбувається доволі швидко.

За даними експертів, обсяги ринку в цьому сегменті у 2023 році зросли на 17% в порівнянні з 2022 роком. Найбільше зростання продажів спостерігається у сегменті побутової техніки, зокрема пральних машин, холодильників, посудомийних машин, кавомашин та кухонних комбайнів. Також зріс попит на смартфони, ноутбуки та телевізори.

Серед найпопулярніших інтернет-магазинів електроніки в Україні представники Promocodius називають наступні:

До речі, більшість інтернет-магазинів задля залучення клієнтів регулярно проводять акції та надають промокоди на знижки. Зокрема можна знайти актуальні промокоди Алло на сайті promocodius.com. Й так само — для інших торгових майданчиків, що пропонують техніку та електроніку.

Поміж іншим варто зазначити й інші важливі в контексті теми дані:

Тобто якщо розглядати окремі категорії товарів, то приріст не надто суттєвий. Однак загалом динаміка доволі позитивна, особливо якщо враховувати, що Україна просто зараз знаходиться в стані війни.

На думку експертів Promocodius, є три головні фактори, які впливають на зростання продажів техніки й електроніки в Україні:

  1. Відносне покращення динаміки економіки та поступове (хоч і повільне) зростання доходів населення.
  2. Попит на товари, які допомагають полегшити побут та підвищити рівень комфорту.
  3. Зростання популярності онлайн-шопінгу загалом.

З іншого боку, варто розуміти, що значна кількість українців з початку повномасштабного вторгнення виїхали за межі країни. Тому очікувати стрімкого зростання кількості покупок до завершення бойових дій й повернення вимушених переселенців на батьківщину все ж не варто.

Власне, зараз серед інтернет-магазинів точиться серйозна боротьба за покупців. Тому вони намагаються частіше проводити різноманітні акції, надавати знижки та промокоди, таким чином ефективніше конкуруючи між собою та стимулюючи аудиторію до більш спонтанних покупок. Така стратегія хай і не завжди, але все ж працює.