UA / RU
Підтримати ZN.ua

«Аскет Шиппінг» проводить інвентаризацію майна Херсонської філії

ТОВ «Аскет Шиппінг» проводить інвентаризацію майна Херсонської філії, готуючи її до роботи після звільнення Херсонщини і розблокування судноплавства на Дніпрі. Про це розповів виконавчий директор «Аскет Шиппінгу» Микола Гапеєв в інтерв’ю виданню «Порти України».

«Наразі проводимо інвентаризацію майна Херсонської філії — багато чого було вкрадено під час окупації. Ми плануємо повністю відновити філію. До війни вона щомісяця відвантажувала близько 30 тис. тонн агропродукції — ми обов’язково повернемося до цих показників», — сказав Гапеєв.

Зараз відомо, що російські загарбники викрали буксир «Аскет», який на момент масштабного вторгнення перебував у ремонті на одному з судноремонтних підприємств Херсона.

«Після звільнення міста буксир був відсутній на заводі — судно вкрали, його місцезнаходження донині невідоме», — повідомив Гапеєв.

Нині вантажі з Херсонщини «Аскет Шиппінг» приймає на потужностях Миколаївської філії, яка працює як «сухий порт», і далі відвантажує їх залізничним транспортом до портів Великої Одеси та Дунаю.

У березні в «Аскет Шиппінгу» повідомили про плани у 2023 році розпочати будівництво зерносховища потужністю 5 тис. тонн поблизу найбільшого на українській ділянці Дунаю Ізмаїльського порту.

У 2022 році «Аскет Шиппінг» забезпечив перевалку 500 тис. тонн зернових та планує у найближчій перспективі збільшити загальний обсяг перевалки на 50%.

Після початку повномасштабного російського вторгнення компанія розпочала роботу в п’яти нових для неї портах: Одеському, Ізмаїльському, Ренійському, Білгород-Дністровському та в Кілії, оскільки її основні потужності в Бердянському морському порту опинилися в тимчасовій окупації.

«Аскет Шиппінг» (Ascet Shipping) спеціалізується на наданні логістичних послуг з експортних відправлень зернових і харчових вантажів у портах України — у Бердянську, Миколаєві, Одесі, Маріуполі, Херсоні, Дніпрі та Запоріжжі. На початку повномасштабного вторгнення компанія перемістила виробничі потужності на захід України та працює зараз у всіх діючих портах України.