UA / RU
Підтримати ZN.ua

Не сплутай: учителям — техніка, дітям — п’ятірки...

Всеукраїнське соціологічне опитування (у телефонному режимі) на тему «День учителя в Украї­ні» Інститут Горшеніна проводив з 27 по 29 вересня.

Тільки кожен п’ятий українець вважає професію вчителя нині престижною, про що свідчать результати опитування Інституту Горшеніна, оприлюднені інформаційним агентством «Інтерфакс-Україна».

Згідно з даними опитування, престижною цю професію називають 20,3% респондентів, звичайною учительську працю вважають 36,2% опитаних, про непрестижність професії вчителя кажуть 37,9% українців.

Про матеріальну забезпеченість педагогів у респондентів думка така: професія вчителя дозволяє забезпечити себе матеріально - 6,9% респондентів (точно так) і 17,6% (швидше, так). Протилежної думки дотримуються 45,2% (швидше, ні) і 26,8% (точно ні) опитаних.

Вважають реформу шкільної освіти в Україні доцільною понад 2/3 респондентів (22,3% - точно так, 46,5% - швидше, так). Не вбачають потреби у значних змінах системи шкільної освіти 20,4% (швидше, ні) і 5,3% (точно ні).

Список планованих подарунків для вчителів такий: квіти - 42,6%, гроші - 39,2, кондитерські вироби - 29,2, парфумерія, косметика - 22,6, побутова техніка - 4,9, алкоголь - 4,7% (відповіді тільки батьків школярів).

Як свідчить опитування, близько третини українців (34,6%) не спілкуються зі своїми вчителями по закінченні школи. Підтримували стосунки зі шкільними педагогами відразу по закінченні школи, а тепер не спілкуються з ними - 24,2% опитаних, 20,2% - спілкуються зі шкільними вчителями й тепер, а 17,8% респондентів спілкувалися тривалий час, але тепер не підтримують зв’язків зі своїми вчителями.

Всеукраїнське соціологічне опитування (у телефонному режимі) на тему «День учителя в Украї­ні» Інститут Горшеніна проводив з 27 по 29 вересня. Усього, згідно з випадковою вибіркою, було опитано 1000 респондентів віком від
18 років, у всіх обласних центрах України, Києві та Севастополі. Квотами були регіон проживання, стать і вік респондентів. Погріш­ність репрезентативності дослід­ження не перевищує +/-3,2%.