UA / RU
Підтримати ZN.ua

Українці витрачають мікрокредити на три найпопулярніших види витрат

Основний напрямок – щоденні покупки, ліки і ремонт

Українці беруть мікрокредити для трьох потреб – придбання товарів щоденного вжитку до поточної зарплати, для придбання ліків та ремонту житла або власного авто, повідомили під час презентації дослідження, проведеного на замовлення Асоціації українських банків.

Відсоток популярності мікрокредитування відрізняється по категоріям. Для щоденних потреб – 67% з тих, хто отримав ці швидкі позики. Для придбання ліків в аптеці – 31% отримувачів. витрати на ремонт житла або авто – 19%.

Наступними за необхідністю є мікрокредити для сплати комунальних платежів, придбання взуття або одяг. Ці потреби складали відповідно 17% та 15% тих, хто кредитувався за швидкими позиками.

Інтерфакс-Україна/уoutube.com

За підрахунками експертів, кількість українців, що вирішили отримати мікрокредити суттєво зросла з часу початку широкомасштабного вторгнення Росії. До тих, хто отримав швидкі позики додалось 13%. саме така кількість вперше вирішили оформити мікрокредит. 12% користувачів стали брати такі кредити рідше, а 46% –  навпаки – частіше.

Тільки 3% опитаних серед тих, хто мав мікрокредити вказала, що внаслідок широкомасштабних бойових дій повністю відмовилась від мікрокредитування.

26% респондентів вказала, що їх мікрокредитування не змінилось навіть з лютого 2022 року.

В цілому послугами мікрофінансових організацій користується майже 13% населення України.

В банках України спостерігається стрімке зростання гривневого кредитування бізнесу. Така тенденція зберігається за спостереженнями аналітиків Національного банку України вже два останні квартали поспіль. На розширення кредитування впливає зростання попиту та наявність можливостей для надання кредитних коштів, які є в резервах комерційного банківського сектору.