«Приватбанк» уклав угоду з фірмою «Авардс Медіа» про рекламні та маркетингові послуги на 2,90 млн грн. Електронні торги провели на майданчику банку в два етапи, а потім відзвітували про договір у системі «Прозорро», цей факт виявили "Наші гроші".
Фірма-переможець розвиватиме YouTube-канал банку протягом року.
Зокрема, вона розробить три ідеї формату каналу, проведе кастинг, створить відеоролики, забезпечить їхнє просування, займатиметься контент-менеджментом та інтеграціями з блогерами.
Бюджет закупівлі становив 4,09 млн грн. Ціна переможця виявилась на 29% нижчою. У переможця було два конкуренти, проте інформація про цих учасників не розкривається.
Засновниками столичної «Авардс Медіа» є Степан Михайлов і Сергій Бєлоусов, а керує нею Алеся Григоренко.
Офіційна електронна пошта фірми am@air.io належить компанії «AIR Media-Tech», яку Михайлов і Бєлоусов заснували в Канаді. Вона створює сервіси для розвитку, збільшення доходу та підвищення впізнаваності креаторів, відеоконтенту і брендів на діджитал-платформах. Компанія є сертифікованим партнером «YouTube».
А ось так виглядає замовлення «Приватбанку».
Найменування послуги | Кількість | Ціна, грн із ПДВ |
Розробка формату для YouTube-каналу | 3 ідеї | 20 000 |
Створення відеосюжетів: Анімаційний ролик | 10 роликів | 60 000 |
Створення відеосюжетів: Знімальний ролик | 10 роликів | 50 000 |
Кастинг | 2 робочі дні | 20 000 |
Органічне просування відео роликів | 10 місяців супроводу | 50 000 |
Контент – менеджмент | 20 відео | 5 000 |
Платне просування відео в YouTube | 20 кампаній | 30 000 |
Інтеграція в контент блогера | 10 інтеграцій | 30 000 |
Інфлюенсер – маркетинг | 10 інтеграцій | 20 000 |