UA / RU
Підтримати ZN.ua

Чи дійсно дзвонили з банку: в ПриватБанку запустили нові функції

Новий функціонал вирішує кілька проблем безпеки. Зокрема, дозволяє самостійно перевірити номер телефону та історію вхідних дзвінків.

Мобільний додаток Приват24 в оновленій версії запустив нове єдине меню «Комунікації», яке допоможе клієнтам у вирішенні важливих питань. Про це розповіли у пресслужбі.

В єдиному меню тепер можна зв'язатися з банком через «Допомога онлайн», через месенджери або зателефонувати прямо до банку.

Також можна дізнатися телефони банку та переконатися, що телефонують із банку, 

Клієнти можуть скористатися такими послугами:

Якщо ви раніше звертались до банку та залишали звернення, то в меню «Історія заявок» буде вся інформація про це.

Щодо безпеки: