UA / RU
Підтримати ZN.ua

Найбільше білбордів розмістили Азаров і Королевська

Тільки у жовтні Партія регіонів розмістила приблизно 6,5 тис. білбордів. На другому місці - партія Королевської - 2,5 тис. майданчиків. Трохи менше 2,5 тис. розмістила партія «УДАР», Об'єднана опозиція - менше 2 тис., комуністи «Наша Україна» - приблизно по 1,5 тис. майданчиків.

Витрати на політичну рекламу перед парламентськими виборами склали близько 2,5 млрд доларів, при цьому безумовним лідером є Партія регіонів, яку очолює прем'єр-міністр України Микола Азаров.

«Однозначно - Партія регіонів (лідер), і це стосується не тільки зовнішньої реклами, але і телевізійної реклами, реклами преси», - сказав в інтерв'ю УНН керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко.

За словами Біденка, найбільшу кількість білбордів з політичною рекламою розмістили Партія регіонів і партія «Україна-Вперед!».

«Згідно з нашим внутрішнім моніторингом, у жовтні Партія регіонів розмістила приблизно 6,5 тис. майданчиків. На другому місці знаходиться партія Королевської - 2,5 тис. площин. Трохи менше 2,5 майданчиків розмістила партія «УДАР», до 2 тис. - Об'єднана опозиція, комуністи - приблизно 1,5 тис. майданчиків, десь стільки ж - партія «Наша Україна»», - повідомив він.

При цьому Біденко зазначив, що загальні витрати на політичну рекламу підрахувати досить складно.

«За нашими експертними оцінками ця сума склала 2,5 млрд доларів, починаючи з початку року. Адже ми знаємо, що та ж Королевська піарилася ще в лютому. За кількістю реклами сказати дуже складно, адже було багато «джинси», тому порахувати ці витрати важко», - сказав він.

«Що стосується зовнішньої реклами, як і всіх медійних каналів, порахувати простіше, оскільки існує відповідний моніторинг. Для зовнішньої реклами щомісячне розміщення склало 12 тисяч площин, у жовтні - 16 тисяч площин. Якщо рахувати по грошах, то в цілому виборча кампанія зовнішньої реклами склала 150-200 мільйонів гривень», - зазначив Біденко. !zn

Читайте також:

Найбільше українців дратує реклама Партії регіонів

Українцям покажуть в 2 рази більше політичної реклами за ті ж гроші, що і в 2007 році

Опозиція витрачає на рекламу в 6 разів менше Партії регіонів

За кількістю замовних матеріалів у ЗМІ лідирують регіонали, комуністи і Королевська