UA / RU
Підтримати ZN.ua

Вперше в історії світова аудиторія соцмереж перевищила 50% населення Землі

Гендерний та віковий склад аудиторії соцмереж залежить від регіону походження користувачів.

Сьогодні, 22 липня, стало відомо, що всесвітня аудиторія соціальних мереж вперше подолала психологічну позначку в половину населення Землі.

Цифра зафіксована у звіті Digital 2020 від We Are Social і Hootsuite.

У липні 2020 року аудиторія соціальних мереж досягла 3,96 млрд чоловік, тобто ними користується 51% усього населення планети. Якщо враховувати людей старше 13 років - то соцмережами користуються 65% від загальної кількості. Таким чином за рік активна аудиторія соцмережі зросла на 10,5%.

Щодня в соцмережах реєструється 1 млн нових користувачів, тобто 12 осіб в секунду. В цілому інтернет-аудиторія зросла на 8,2% (+346 млн чоловік), а унікальних користувачів мобільних телефонів стало більше на 2,4% (+121 млн осіб).

Гендерний склад аудиторії залежить від регіону. У Північній Америці користується соцмережами 82% населення старше 13 років, а в Центральній Африці —12%. Жінки становлять 55% аудиторії в Північній Америці й 25% в Південній Азії.

Читайте також: Apple і Google звинуватили в зловживанні становищем на ринку

Проведений щодня в соцмережах час становить у середньому 2 години 22 хвилини. 40% аудиторії використовували соціальні медіа у робочих цілях.

Facebook є найпопулярнішою соціальною платформою з 2,6 млрд користувачів в місяць. Слідом ідуть YouTube і WhatsApp з 2 млрд користувачів. За три останніх місяці, очевидно у зв'язку з введенням карантину у багатьох країнах, відчутне зростання показали Instagram та LinkedIn. Перший перевищив позначку у 1 млрд користувачів, а другий досяг цифри 700 млн. У Twitter 326 млн активних користувачів.

Дослідники відзначають, що реальні цифри можуть відрізнятися від наведених, так як аналіз даних з різних джерел показав, що унікальна аудиторія YouTube набагато більше цифр Google, а за даними SimilarWeb Twitter її відвідує в два рази більше людей.

Раніше повідомлялося, що соціальна мережа Instagram з 10 липня блокує контент, в якому згадується конверсійна терапія. Компанія планує оновити перелік правил щодо ненависницьких висловлювань, що діє у всьому світі, включивши в нього заборону на публікації, які просувають цю практику.

Нагадаємо, в Японії запустили соцмережа Under World, в якій користувачі можуть отримувати тільки позитивні коментарі на будь свій пост. Як зазначають розробники, алгоритм соцмережі буде підбирати "душевні коментарі".