UA / RU
Підтримати ZN.ua

У Росії холодильник починає перемагати над телевізором – Rzeczpospolita

Популярність правлячої партії зменшується через обвал економіки і відсутність нових військових "перемог" на телеекрані.

Економічна криза відбивається на популярності політичної сили Володимира Путіна. Дедалі менше росіян взагалі збираються йти на парламентські вибори, які не за горами.

Як повідомляє Rzeczpospolita, такі висновки можна зробити з результатів соціологічного дослідження, яке провів "Левада Центр". За партію "Единная Россия", яку заснував Путін, сьогодні готові віддати свій голос 35% росіян. Таким чином лише за один місяць популярність партії, яка керує країною вже 13 років, скоротилася на 7%.

Ще в квітні на її підтримку висловлювалися 42% опитаних мешканців країни. Водночас зросла кількість росіян, які й зовсім не хочуть йти на вибори. Під час опитування 44% опитаних відповіли, що візьмуть участь у голосуванні, хоча ще в березні так говорили на 7% більше виборців.

"Погіршення економічної ситуації зробило свою справу. В російському суспільстві запанувала апатія і втома від політики. Раніше преса говорила про Крим, Донбас і Сирію. А зараз все майже повністю затихло і не відомо, навіщо взагалі всі ці авантюри були потрібні. Російська закордонна політика не демонструє нових "перемог", і люди лишилися сам на сам з кризою", - пояснив Rzeczpospolita російський політолог Олексій Макаркін.

Раніше видання Financial Times писало, що думка росіян про конфлікт в Україні - це "війна" телевізора та холодильника. Незважаючи на наявність військового і дипломатичного переваг, в інших важливих аспектах позиція Москви слабка. Порожні холодильники росіян відображають той факт, що економіка країни знаходиться у важкому стані. Це, в кінцевому рахунку, може змінити "російські розрахунки".

Нещодавно видання The Economist писало, що боротьба всередині Кремля важливіша, ніж вибори в Росії. Технократи намагаються схилити Путіна на поміркований шлях, запевняючи, що він так збереже владу.