Приховування американською корпорацією Boeing інформації про системи роботи літака Boeing 737 MAX призвело до катастроф двох пасажирських авіалайнерів, повідомляється в доповіді Комітету з питань транспорту та інфраструктури Палати представників США.
У доповіді йдеться про те, що в компанії навмисно приховували дані про систему коригування характеристик маневреності, яка була однією з головних причин катастроф пасажирських лайнерів. У зв'язку з цим у пілотів не було можливості дізнатися про потенційні складнощі в роботі обладнання літаків, і вони були не готові до аварійних ситуацій.
Крім того, процес розробки і прийняття в експлуатацію літака відбувався неправильно, в тому числі в умовах впливу корпорації Boeing на контролюючий орган.
У січні компанія була змушена призупинити випуск новітнього лайнера 737 MAX - до того моменту його польоти були припинені по всьому світу протягом дев'яти місяців.
Нагадаємо, пасажирський літак Boeing 737 індонезійської авіакомпанії Lion Air зазнав аварії в Яванському морі через 13 хвилин після зльоту з аеропорту Джакарти. На борту знаходилися 188 осіб, серед яких 181 пасажир, двоє пілотів і шість бортпровідників, ніхто з них не вижив. Причинами падіння назвали проблеми у системі керування, що виникли після зльоту.
10 березня 2019 року в Ефіопії зазнав катастрофи авіалайнер компанії Ethiopian Airlines. Boeing 737 MAX 8 рейсу ET 302 вилетів з аеропорту Боле в столиці Ефіопії Аддіс-Абеба в столиці Кенії Найробі. Через кілька хвилин після зльоту літак зник з радарів. В 8:44 за місцевим часом Boeing впав в 62 км від Аддіс-Абеби, в районі міста Бішофту. Трекер Flightradar24 називає можливою причиною аварії проблеми, що виникли відразу після вильоту літака з аеропорту.
Пізніше стало відомо, що американська авіабудівна корпорація Boeing ще за рік до першої авіакатастрофи за участю авіалайнера 737 Max знала про проблеми з датчиками, проте приховувала цю інформацію від громадськості.