UA / RU
Підтримати ZN.ua

Турецький пілот помер прямо під час польоту - літак здійснив екстрену посадку

Пілот не мав проблем зі здоров'ям і нещодавно пройшов медичну комісію

Пілот Turkish Airlines помер після того, як йому стало погано під час польоту із Сіетлу на північно-західному узбережжі США до Стамбула.

Про трагічний інцидент повідомило ВВС.

Читайте також: У Болгарії під час тренувального польоту розбився військовий літак - обидва пілоти загинули

Капітан Ілджехін Пехліван, 59 років, знепритомнів у повітрі, другий пілот і його колега взяли управління на себе, повідомив представник авіакомпанії Turkish Airlines.

"Коли перша допомога нашому капітанові в літаку не допомогла, екіпаж... вирішив здійснити аварійну посадку, але він помер до приземлення", - пояснив Яхья Устун.

Літак Airbus A350 приземлився в Нью-Йорку, звідки потім пасажира відправили в аеропорт призначення.

Рейс TK204 вилетів із Сіетлу незабаром після 19:00 за тихоокеанським часом у вівторок увечері. Пілот, мабуть, потрапив у біду над канадською територією Нунавут, перш ніж його колеги взяли управління на себе і попрямували до аеропорту імені Джона Ф. Кеннеді.

Літак приземлився в Нью-Йорку приблизно за вісім годин після вильоту з Сіетлу.

Піло літав із Turkish Airlines з 2007 року і пройшов регулярний медичний огляд на початку березня, який не виявив жодних проблем зі здоров'ям, які могли б вплинути на його роботу, повідомила авіакомпанія.Асоціація авіадиспетчерів Туреччини TATCA заявила, що він багато років служив авіаційній спільноті, і висловила співчуття його сім'ї, друзям та колегам.

Причина смерті пілота не розголошується. Пілоти мають проходити медичне обстеження кожні 12 місяців, а ті, кому за 40, мають продовжувати свої медичні сертифікати кожні шість місяців.

Читайте також: На одномоторному літакові розбився 90-річний Вільям Андерс – учасник першого польоту на орбіту Місяця та автор культового фото нашої планети

Проте трагічні випадки зрідка трапляються. В даний час у кабіні великого комерційного літака повинні постійно перебувати два пілоти. При цьому агентство з безпеки польотів ЄС заявляє, що розробляється технологія, яка дозволить одному пілоту керувати великими пасажирськими літаками під час крейсерської фази польоту. Такий крок дозволить іншим членам екіпажу відпочити, хоча агентство наголосило на необхідності заходів  безпеки та реагування на випадки, коли екіпаж стає «недієздатним».

Європейська асоціація пілотів та інші групи пілотів об'єднали свої зусилля, щоб оскаржити цю ініціативу, стверджуючи, що скорочення екіпажу будь-якої миті може поставити під загрозу безпеку на борту.