UA / RU
Підтримати ZN.ua

Російська реклама у Facebook вплинула на більш ніж два штати США - Reuters

В США намагаються з'ясувати масштаби російської кампанії з впливу на американські президентські вибори.

До цього часу вважалося, що від спроб Росії вплинути на хід президентських виборів у США за допомогою кампанії в соціальних мережах і пропаганди постраждали штати Мічіган і Вісконсін.

Однак, за словами сенатора-республіканця і голови Комітету Сенату США з питань розвідки Річарда Бурра, це не так.

Як повідомляє Reuters, Бурр зауважив, що пов'язані з Росією суб'єкти атакували не лише два штати, які в пресі згадують найчастіше.

"Штатів було значно більше", - сказав республіканець.

Facebook опинився в центрі уваги американських політиків і суспільства через ту роль, яку він міг зіграти у спробах Росії вплинути на вибори в США. У понеділок компанія передала Конгресу три тисячі повідомлень, які можуть бути пов'язані з російським втручанням. Ці шкідливі повідомлення бачили 10 мільйонів користувачів соцмережі.

Раніше повідомлялося, що Конгрес США запросив Facebook, Google і Twitter на слухання у "російській справі". Як повідомляється, керівництво трьох компаній запросив комітет з розвідки Сенату на відкриті слухання, які відбудуться 1 листопада.