UA / RU
Підтримати ZN.ua

Російська "фабрика тролів" переключилася на нову ціль після перемоги Трампа - BuzzFeed News

Її діяльність просунулася далі звичайного троллінгу і була спрямована на підтримку протестних настроїв у США.

У Росії "фабрика тролів", яка вела інформаційну кампанію Дональда Трампа і Хілларі Клінтон під час президентських виборів у США, за лічені дні після перемоги Трампа переключилася на організацію мітингів проти нього, повідомило американське видання BuzFeed News.

"Особи, які вважаються росіянами, які втручалися в американську політику, швидко вибрали нову мету в лічені дні після виборів 2016 року, намагаючись організувати мітинги проти Трампа", – сказано в матеріалі, заснованому на збережених сторінках Facebook-групи BlackMattersUS, створеної фахівцями російської "фабрики тролів ".

"Ми збираємо акцію проти Трампа в суботу", – говорилося в посланні, адресованому одному з активістів, який перед цим збирав групу протесту в місті Шарлотт у штаті Північна Кароліна.

"Трамп здобув перемогу у виборчій колегії, але він відстав на майже 840 тисяч голосів. Приєднуйтесь до нас на вулицях, щоб зупинити Дональда Трампа і його фанатичну ненависну поведінку!" – наголошується в одній з кешованих версій видаленої сторінки.

Нещодавно група BlackMattersUS була ідентифікована як один із 180 акаунтів в соцмережах, створених в Санкт-Петербурзі. При цьому уточнюється, що діяльність цієї "фабрики тролів" просунулася далеко за межі звичайного троллінгу – вона також була спрямована на підтримку протестних настроїв в США і посилення вже існуючих конфліктів.

Спроби Росії втрутитися в американську політику не закінчилися тільки розміщенням політичної реклами в соціальних мережах Facebook і Twitter. Дослідження телеканалу CNN з цього приводу показує, що російська "фабрика тролів" використовувала для спроб дестабілізації ситуації всередині США відеосервіс YouTube, соцмережа Tumblr і навіть популярну гру Pokémon Go.