UA / RU
Підтримати ZN.ua

Російські вантажні Ан-124 літають до Китаю по десять разів на тиждень – Defence Express

Пунктами призначень є міста, де розташовані підрозділи китайських оборонних гігантів.

Російські вантажні літаки щонайменще десять разів на тиждень літають до Китаю, свідчать дані сервісів відстеження польотів. Задля маскування літаки часто вимикають [blink title="транспондери" headinfo="Транспондер"]Приймально-передавальний пристрій, в авіації використовується для ідентифікації «свій-чужий». Більшість авіаційних транспондерів здатні передавати інформацію про тип, висоту та швидкість літака, а також чотиризначний ідентифікаційний код відповідача.[/blink], повідомляє портал Defence Express.

Сервіс Radarbox зафіксував за тиждень дев'ять рейсів Ан-124 «Руслан» до Китаю, і лише три вильоти у зворотному напрямку, що свідчить про спроби Росії приховати маршрут під час здійснення частини рейсів. До перевезень залучені літаки з бортовими номерами RA-82074, RA-82044, RA-82081.

Стандартний рейс виконується за маршрутом Москва – Новосібірськ –Чжэнчжоу – Новосібірськ – Москва. Однак кінцевим пунктом одного з рейсів був Урумчі (велике місто на північному заході Китаю – ред.).

Defense Express

На активність російських літаків звернули увагу й у Китаї. Місцеві спотери викладають відео з посадкою Ан-124 в аеропорті Чженчжоу, у коментарях до відео пояснюється, що літак прибув для того, щоб «забрати військову допомогу – екіпірування, бронежилети, шоломи, одяг тощо».

Чженчжоу є потужним логістичним та промисловим центром, а також індустріальною високотехнологічною зоною. Урумчі також є виробничим майданчиком для цілого ряду промислових гігантів.

У Чженчжоу розташовуються підрозділи китайського гіганта Norinco. Багатопрофільний холдинг виробляє автомобілі й автобуси, промислове обладнання, оптичну електроніку, хімічні продукти, вибухові речовини, озброєння й обмундирування. Також займається логістикою, будівництвом, видобутком корисних копалин, фінансовими операціями тощо.

Літаки експулатує російська компанія «Волга-Днепр», яка є одним із найбільших вантажних перевізників Росії. Серед іншого, спеціалізується на доставці надважкого і великогабаритного вантажу повітряним транспортом.

Російські літаки могли здійснити більше рейсів до Китаю, виявлена активність – лише те, що потрапило у сервіси моніторингу польоту цивільних літаків. Використання для перевезення саме літаків може свідчити про те, що вантаж потрібен Росії терміново, а часу чекати на доставку залізницею немає, йдеться у матеріалі.

Читайте також: США занепокоєні «дуетом» Путіна та Сі

Китайський експорт неочікувано для західних експертів зріс у липні 2022 на 18%. Останнім часом Китай активно розвиває торгівлю з Росією: експорт з КНР до РФ збільшився на 22%, тоді як імпорт з Росії виріс до 49%.

Пекін купує російські нафту та газ, допомагаючи Москві фінансувати війну, та наростив із лютого експорт мікроелектроніки та алюмінію, потрібних для виробництва крилатих ракет. Водночас США поки не бачать ознак того, що Китай постачатиме Росії зброю та допомагатиме обійти санкції.

Китай дивиться на російсько-українську війну виключно через призму власної конфронтації із США. Тож Україні варто переглянути свої відносини з КНР і вибудувати їх у співпраці з європейськими партнерами. Докладніше читайте у статті Наталії Бутирської «Війна в Україні: чому Китай нам не друг».