Компанія Google виявила докази того, що російські оператори експлуатували платформи компанії, намагаючись втрутитися в американські президентські вибори 2016 року. Про це пише видання The Washington Post, посилаючись на слова людей, знайомих з розслідуванням компанії.
Як з'ясувалося, російські агенти витратили на рекламу десятки тисяч доларів задля поширення дезінформації на безлічі платформ Google, включаючи YouTube, пошукову систему Google Search, сервіс електронної пошти Gmail і рекламну мережу DoubleClick. Про це джерела видання повідомили на умовах анонімності, оскільки питання не обговорювалося публічно.
Видання зазначає, що це викриття Google має велике значення ще й тому, що цю рекламу, швидше за все, замовляла не російська "фабрика тролів", як це було у випадку з Facebook. Це означає, що зусилля Кремля по поширенню дезінформації в інтернеті можуть бути набагато ширшою проблемою, ніж компанії з Силіконової Долини вважали до цього.
Скільки на таку рекламу було витрачено коштів, точно не відомо, проте джерела стверджують, що компанія розглядає створення реклами на суму не менше 100 тисяч доларів.
Як повідомлялося раніше, представників Facebook, Alphabet inc's Google і Twitter запросили в Конгрес США для дачі свідчень у найближчі тижні в рамках розслідування втручання Росії в американські вибори 2016 року. Керівництво трьох компаній запросив комітет з розвідки Сенату на відкриті слухання, які відбудуться 1 листопада.