UA / RU
Підтримати ZN.ua

РФ намагалася вплинути на американські вибори 2016 року через афроамериканців – звіт

Про це йдеться в звіті для сенатського комітету з розвідки.

Під час кампанії впливу на американські президентські вибори 2016 року Росія приділяла особливу увагу спільноті афроамериканців, пише газета The New York Times, посилаючись на доповідь для сенатського комітету з розвідки. Доповідь підготували компанія у забезпеченні інформаційної безпеки New Knowledge, розташована в Остіні, штат Техас, і фахівці Колумбійського університету. Також New York Times згадує ще одну доповідь, присвячену російському втручанню і підготовлену Проектом дослідження обчислювальної пропаганди Оксфордського університету і фірмою мережевого аналізу Graphika.

"Найбільш продуктивні зусилля "Агентства інтернет-досліджень" в Facebook і Instagram були особливо спрямовані проти громад чорних американців і, як здається, фокусувалися на розширенні чорної аудиторії і на мобілізації чорношкірих американців в якості свого активу", - стверджується у доповіді New Knowledge.

Згідно з дослідженням, в рамках російської кампанії на роботу з афроамериканским співтовариством виділялися десятки акаунтів і сторінок, в той час як для інших етнічних і релігійних груп – одна або дві сторінки. Дослідники згадали 81 аккаунт в Facebook, створений "Агентством інтернет-досліджень": з них 30 були призначені для афроамериканців і мали 1,2 млн фоловерів. Проте доповідь не уточнює, чому РФ приділяла таку увагу афроамериканській аудиторії.

"Важко судити, чи мали подібні зусилля істотний ефект", - пише The New York Times.

Раніше повідомлялося, що РФ більше втручалася в американські вибори через Instagram, ніж Facebook.