UA / RU
Підтримати ZN.ua

Мода і європейська культура у 5 головних fashion-виставках 2020 року

Неперевершені модні експозиції, які варті уваги, навіть, якщо ви не захоплюєтесь модою.

© jetsetter.uа
© jetsetter.uа
Fast Fashion. The dark side of fashion
© jetsetter.uа
Hoodie Exhibition у Het Nieuwe Instituut
© jetsetter.uа
Hoodie Exhibition у Het Nieuwe Instituut
© jetsetter.uа
Bags: inside out
© jetsetter.uа
About Time: Fashion and Duration

Відкриття виставки Prada в Лондоні, порівняння історії моди з творчістю Вірджинії Вулф у Нью-Йорку – все для тих, хто живе модою або ж просто цікавиться фешн-індустрією. Добіркf з 5 цікавих виставок, які вже тривають або тільки відкриються у 2020-му.

Fast Fashion. The dark side of fashion у Музеї європейських культур, Берлін

27 вересня 2019 – 2 серпня 2020

У берлінському Музеї європейських культур триває найзлободенніша виставка на тему моди. Виставка демонструє, якої шкоди завдає індустрія швидкої моди тим, хто в ній перебуває, і природі.

Тут ви не побачите гарних картинок, проте дізнаєтеся багато лячних фактів про те, скільки чистої води витрачається для виготовлення однієї пари штанів, в яких жахливих умовах часом працюють люди або чому футболка не може коштувати, як склянка капучино.

Головна мета організаторів - змусити людей переглянути свій підхід до споживання. Ця виставка піде на користь всім, хто тільки ступив на шлях усвідомленості і потребує мотивації.

Hoodie Exhibition у Het Nieuwe Instituut, Роттердам

1 грудня 2019 – 12 квітня 2020

Худі тут фігурує як своєрідна емблема часу. З одного боку, хайповий предмет гардероба, з іншого - символ соціальної нерівності. Худі з'являється в багатьох історіях: про субкультури, про поліцейське свавілля, про расизм і, врешті-решт, про моду. Всі вони так або інакше визначають період, у якому ми живемо, тож привід присвятити цій речі цілу виставку дійсно вагомий.

У експозиції представлені худі різних десятиліть (від найперших Champion до сучасних Off-White), худі знаменитостей і худі-заяви, а також художні роботи, присвячені цьому виду одягу.

Bags: inside out у Музеї Вікторії та Альберта, Лондон

25 квітня 2020 – 31 січня 2021

Сумку на виставці розглядають не як утилітарний аксесуар, а як справжній культурний феномен. Експозиція включає три розділи: перший присвячений функціональності сумки, другий - статусності, третій - дизайну і виробничому процесу.

Загалом покажуть близько 300 предметів різних історичних періодів, починаючи з XVI століття. Зокрема, знакові Lady Dior і Hermes Birkin, сумки, що стали популярними завдяки Керрі Бредшоу, Кім Кардаш'ян та іншим знаменитостям (вигаданим і реальним), а також сумки-заяви на кшталт шопера "I am not a plastic bag" дизайнера Ані Хіндмарч.

About Time: Fashion and Duration у Метрополітен–музеї, Нью–Йорк

7 травня 2020 – 7 вересня 2020

Наймасштабніша модна виставка року традиційно проходить в Інституті костюма Метрополітен-музею. Натхненням для створення експозиції послужив фільм "Орландо" (1992), знятий режисером Саллі Портер за однойменним романом Вірджинії Вулф.

Його головна героїня подорожує в часі, проживаючи кілька життів паралельно. І, як зазначає куратор Ендрю Болтон, історія моди з усім різноманіттям співіснуючих один з одним стилів дуже схожа на цей сюжет і взагалі на всю творчість Вулф.

Експозицію з 160 предметів поділять на дві частини - дві альтернативні часові шкали. У першій - ряд речей, що демонструють зміни, які відбулися з 1870 по 2020 рік. У другій частині покажуть хаотичність історії моди, наявність "часових складок". "About Time: Fashion and Duration - це переосмислення історії моди, яка фрагментована, переривчаста і неоднорідна", - резюмує Болтон.

Prada. Front and Back у Музеї дизайну, Лондон

Відкриється у вересні 2020 року

Лондонський Музей дизайну готується вшановувати Prada. Front and Back - перша велика музейна ретроспектива, присвячена винятково цьому модному дому.

Тут розкажуть як про творчу складову бренда, так і про технологічну, але в центрі уваги опиняться заслуги Міуччі Прада - як їй вдалося зробити сімейний бренд таким, яким він є зараз, прогресивним і з хітовими колекціями із сезону в сезон. Без минулого немає майбутнього - навколо цієї ідеї побудують експозицію: проаналізують те, що було, і розкриють подальші плани.