У неділю, 13 вересня, міністр транспорту Німеччини Олександр Добріндт заявив, що його країна "досягла ліміту" з прийому мігрантів.
"Межі допустимої навантаження досягнуті. Цей сигнал повинен бути зрозумілим однозначно", - сказав він.
За словами міністра транспорту ФРН, країні "потрібно час, щоб упорядкувати складну ситуацію, яка склалася". Добріндт вважає, що зараз важливо вжити заходів для зупинки потоку мігрантів на німецькому кордоні.
При цьому міністр транспорту ФРН зазначив, що важлива допомога тих країн, на територію яких біженці потрапили раніше. Також він заявив про необхідність відновити дієвий контроль на кордонах Німеччини.
Міністри внутрішніх справ країн Євросоюзу збираються в Брюсселі в понеділок, 14 вересня, для обговорення пропозицій Виконавчої комісії Євросоюзу, згідно з яким країни ЄС зобов'язані розподілити 160 тисяч біженців між собою за квотами.
У свою чергу "Вишеградська четвірка" (Чехія, Словаччина, Угорщина і Польща) виступила проти плану ЄС за квотами на мігрантів. На їхню думку, цей механізм розподілу ситуацію не вирішить.
Втім, проблема вироблення спільної міграційної політики в рамках ЄС має не тільки економічну і гуманітарну складову, але у більшою мірою схильна до політичних розбіжностей, наголошує у статті для DT.UA Олексій Коваль. Країни півночі і півдня Європи, країни "периферії" і ті, що розташовані всередині континенту, як і раніше відстоюють різні підходи.
Докладніше читайте у статті Олексія Коваля Європу захльостує вал нелегальної міграції для тижневика "Дзеркало Тижня. Україна".