Компанія з управління готельними мережами Marriott International припускає витік даних близько 5,2 млн постояльців, повідомляється на сайті компанії.
В мережу могли проникнути імена клієнтів, їхні адреси, номери телефонів, електронні адреси, дні народження, а також інформація про їх переваги та участі в програмах лояльності та партнерських програмах.
Проте витік не торкнулася паспортних даних і паролів від особистих облікових записів постояльців. Відзначається, що шахраї могли використовувати доступ до даних клієнтів за допомогою акаунтів двох співробітників. До теперішнього часу їх акаунти деактивовані.
В заяві додається, що можливий витік компанія виявила в кінці лютого, однак шахраї могли здійснити злом в середині січня поточного року. За фактом події компанія ініціювала власне розслідування, а також повідомила про злом відповідні органи.
В кінці листопада 2018 року Marriott повідомила про витік даних 500 млн клієнтів. Згодом компанія пообіцяла відшкодувати потерпілим витрати на нові паспорти.
Marriott International заснована в 1927 році, вона надає послуги з управління понад 6,5 тис готелів під 30 брендами в 130 країнах світу.
Зазначимо, раніше Соцмережі Facebook і Twitter повідомили про витік даних сотень користувачів Android. Причиною витоку стало використання власних записів у цих соцмережах для входу в окремі додатки. Експерти з кібербезпеки відзначили, що додаток для розробки програмного забезпечення під назвою One Audience надавав доступ до особистих даних користувачів стороннім розробникам.