У результаті коронакризи глобальні медіакомпанії, яким належать ключові соціальні мережі, почнуть ще більш агресивну, ніж зараз, боротьбу за інформаційну гегемонію. Про це у своєму матеріалі пишуть колишній міністр закордонних справ України, керівник програми європейських, регіональних і російських досліджень Українського інституту майбутнього в Києві Павло Клімкін і старший експерт Українського інституту майбутнього в Києві Андреас Умланд.
"Принцип національного суверенітету при цьому буде мати другорядне значення. Наприклад, Facebook зупинив трансляцію президента Бразилії Больсонара через те, що він, як вважали адміністратори Facebook, поширював фейки про коронавірус", - відзначають експерти.
За їх словами, внутрішні правила та кодекси, які будуть дотримуватись великі медійні компанії, швидше за все, і в майбутньому не стануть більш підзвітні національним урядам.
"Вони продовжують діяти у власних інтересах і користуватися алгоритмами штучного інтелекту. Для України, яка має досвід боротьби з інформаційною агресією РФ, це теж може стати шансом", - резюмують Клімкін і Умланд.
Детальніше про те, як може змінюватися нинішня модель світу в результаті коронакризи, в яких сферах світ очікують радикальні зміни, навіщо потрібен аудит всієї системи ООН і чи потрібна людству ВООЗ, читайте в статті Павла Клімкіна і Андреаса Умланда "Прекрасний новий світ...".