UA / RU
Підтримати ZN.ua

Євросоюз закриє ринок для екологічно небезпечної продукції

Особливу увагу приділять продуктам з металу.

Європейський Союз переглядає енергетичне законодавство і приводить його до кліматичних норм. В ЄС мають намір закрити ринок для продуктів, вироблених за допомогою неекологічних технологій, про що заявила голова Єврокомісії Урсула фон дер Ляйен на форумі Berlin Energy Transition Dialogue.

"Перед нами стоїть мета - зменшити парникові викиди на 55% до кінця 2029 року. Уже в цьому році, до літа, ми переглянемо усе європейське енергетичне та кліматичне законодавство, щоби воно відповідало даній меті", - повідомила фон дер Ляйен.

Вона перерахувала кілька заходів, щодо цього:

Урсула фон дер Ляйен особу увагу приділила металургійній промисловості, зазначивши, що необхідно "масово інвестувати в дорогі екологічні технології, щоб зробити сталь"зеленою".

"Зелена сталь" коштує на € 100 за тонну більше, ніж та, що виробляється традиційним способом (...) Треба зупинити потрапляння на європейський ринок дешевих товарів. Тому в цьому році в ЄС буде представлено захисний механізм Carbon border adjustment mechanism, який заборонить імпорт певних продуктів ", - сказала Урсула фон дер Ляйен.

"Ми так багато вклали в скорочення викидів, що просто не можемо дозволити собі їх імпортувати", - додала вона.

Урсула фон дер Ляйен вважає, так ЄС зможе стимулювати також іноземних виробників скорочувати викиди. Сталева промисловість виробляє 9% викидів на планеті.

Кращим варіантом Урсула фон дер Ляйен назвала водень.

"Для металургійної промисловості водень - можливість, яка дозволить рухатися по шляху сталого розвитку", - зазначила вона.

Читайте також: Окупанти Криму бурять свердловини для водопостачання півострова, екологія під загрозою

Нове покоління магазинів рackaging-free продає товари без упаковок і «на вагу». Такі еко-магазини швидко набирають популярність в Європі і Сполучених Штатах. Назва перекладається як «без упаковки». Головна мета цих магазинів - зменшити кількість використовуваної одноразової упаковки товарів і замінити її багаторазовою тарою. Тобто відвідувачі приходять в магазини зі своїми контейнерами, пляшками і прямо в магазині наповнюють них всім необхідним.