Наступного тижня дочірня компанія Google Jigsaw (підрозділ, який займається вирішенням проблем онлайн-безпеки) розпочне кампанію протидії дезінформації про українських біженців у Польщі, Словаччині та Чехії на основі досліджень психологів із двох британських університетів. Про це повідомляє Reuters.
Психологи з університетів Кембриджа та Брістоля у співпраці з Jigsaw створили 90-секундні ролики, покликані зробити користувачам «щеплення» від шкідливого контенту в соціальних мережах.
Ролики будуть показуватися в рекламних слотах на YouTube Google, а також на інших платформах, таких як Twitter, TikTok і Facebook. Вони мають на меті допомогти людям визначити емоційну маніпуляцію в новинах.
«Якщо ви скажете людям, що є правдою, а що брехнею, багато людей будуть заперечувати... але ви можете передбачити методи, які будуть використані для поширення дезінформації, як у випадку з війною в Україні», — розповів Джон Розенбек, провідний експерт кампанії.
Кампанія спрямована на підвищення стійкості до маніпулятивних та негативних наративів проти біженців і буде проведена у партнерстві з місцевими неурядовими організаціями, фахівцями з перевірки фактів, науковцями та експертами з дезінформації.
«Ми розглядаємо це як пілотний експеримент, зрештою цей підхід можна буде застосувати в інших країнах», — сказала в інтерв’ю Бет Голдберг, керівник відділу досліджень у Jigsaw.
Першою країною для впровадження експерименту стане Польща, оскільки саме вона прийняла найбільше біженців з України. Акція триватиме один місяць.
Як повідомлялось, пошуковий гігант Google представив дудл, присвячений Дню незалежності України.
Нещодавно на відеохостингу YouTube став доступний перегляд відео з автоматичним перекладом субтитрів українською мовою