Компанія 3 не виявила ніяких нових доказів російської пропагандистської активності в період проведення британського референдуму щодо членства в ЄС.
Про це пише The Guardian, додаючи, що британські парламентарі змусили американську соцмережу провести детальне розслідування.
В грудні Facebook повідомив про те, що 0,97 доларів було витрачено російськими агентами на рекламу, яка повинна була вплинути на британських користувачів перед референдумом. Також у було зазначено, що ці витрати - це, швидше за все, помилки, зроблені в ході кампанії, покликаній вплинути на вибори в США.
Але Палата громад британського парламенту була незадоволена такими результатами і наголосила, що Facebook не відповів на питання, які перед ним поставили. Тому британські парламентарі надіслали запит компанії щодо проведення більш ретельного розслідування.
Тепер у Facebook повідомили, що додаткове ретельне розслідування завершилося. Але результати не змінилися.
"Слідча група не знайшла жодних додаткових керованих з Росії облікових записів чи сторінок, які б розміщували рекламу у Великій Британії щодо референдуму про членство в ЄС у відповідний період, якщо не брати до уваги мінімальну активність, виявлену раніше", - сказав директор Facebook у Британії Саймон Мілнер в листі до голови Комітету з питань ЗМІ, культури, спорту і електронної сфери Деміана Коллінза.
Британський чиновник у відповідь подякував компанії за співпрацю, але додав, що вона досі не надала інформацію, яку обіцяла.
"Я чекаю на те, що знами поділяться інформацією. Зокрема, яку кулькість облікових записів було заморожено. Як компанія веде свою боротьбу проти ботів і яка методологія виявлення фейкових акаунтів. Як визначається країна походження облікових записів. Нам обіцяли надати цю інформацію до 14 березня", - сказав Коллінз.
Раніше видання The Economist писало, що Facebook страждає через Росію і скорочення активності молоді в США. Минулого місяця, коли Facebook звітував про доходи, він повідомив про скорочення активності користувачів у США і Канаді. І це відбулося вперше. А в глобальному вимірі користувачі почали проводити на сторінці соцмережі на 50 мільйонів годин менше щодня, ніж раніше.