Експерти з повітряної безпеки вважають, що проблема аеробуса А320 могла виникнути через несправність датчиків, повідомляє видання The Telegraph.
Як зазначається у статті, фахівці вважають, що несправні датчики передали помилкові показники бортовому комп'ютеру.
Авіаційні експерти озвучили кілька версій в інтерв'ю виданню The Time. Так, одна з них збігається з думкою, озвученою експертами виданню The Telegraph. Швидке зниження літака може означати, що у авіалайнера знизився тиск у кабіні, що говорить про несправность техніки. А інша версія аварії, на думку експерта Брюса Роджерса, - це розгерметизація салону літака.
Третю причину назвала компанія Lufthansa, яка вважає, що основна причина авіакатастрофи - нещасний випадок.
Видання The Guardian зазначає, що раніше у аеробуса була проблема з дверима для шасі літака. Але після того, лайнер вже був в ремонті і несправність була усунена.
Як повідомляє агентство Bloomberg, розслідування катастрофи літака буде базуватися на кількох основних питаннях. Так, чому пілот подав сигнал лиха, після чого з ним не вдалося більше зв'язатися, і чому літак втратив висоту. Бюро розслідувань хоче дізнатися, чи була пов'язана аварія з якоюсь зовнішньою подією, або це пов'язано з роботою екіпажу, або з комбінацією цих факторів.
Агентство зазначає, що перед падінням аеробуса були зроблені спроби зв'язатися з екіпажем під час зниження, але безуспішно. "Багато послідовних викликів", - сказав національний секретар SNCTA Роджер Руссо. "Контролер бачить висоту повітряного судна на радарі, і якщо він бачить, що літак падає, то негайно викликає пілота", - говориться в статті.
Також автор наголошує, що низка подій може призвести до того, що літак починає втрачати висоту. Це може бути подвійна відмова двигуна, недостатність палива - в такому випадку пілоти зазвичай спілкуються з контролерами. Відзначається, що більшість авіакатастроф відбуваються на зльоті та посадці, авіакомпанії і регулятори авіації стабільно усувають їх причини.
Повідомлялося, що німецькі ЗМІ задалися питанням безпеки літаків Lufthansa Group. Одну з причин із-за чого у літака могли статися технічні неполадки видання бачать у віці аеробуса А320.
Авіакомпанії Germanwings уточнила, що на борту літака, який розбився у вівторок, знаходилося не 142, а 144 пасажири і шість членів екіпажу. Повідомлялося, що літак розбився на півдні Франції, лайнер перед катастрофою протягом досить тривалого періоду втрачав висоту. Як уточнюють ЗМІ, літак падав протягом 10 хвилин.