Нове покоління продуктових магазинів рackaging-free продає товари без упаковок та «на вагу». Такі еко-магазини швидко набирають популярність у Європі та Сполучених штатах. Про це поідомляє The Epoch Times Ukrainian Edition.
40% наших відходів становлять різноманітні упаковки: плівка, пластикові контейнери, безліч поліетиленових пакеті та інша тара в якій ми купуємо продукти. Нажаль повністю відмовитися від використання цих упаковок достатньо важко, бо значна частина товарів продається виключно запакованою.
Тому декілька років тому з'явилися рackaging-free магазини. Назва перекладається як «без упаковки». Головна мета цих магазинів – зменшити кількість використанної одноразової упаковки товарів та замінити її багаторазовою тарою. Тобто відвідувачі приходять до магазинів зі своїми контейнерами, пляшками та прямо в магазині наповнюють них усім необхідним.
У магазинах «без упаковки» продаються усі звичайні продукти харчування: фрукти, овочі, молочні продукти, м'ясо, випічка, крупи та напої. В деяких єко-маркетах є ще і побутова хімія.
Відвідування таких магазинів не тільки зменшує об’єм відходів, а ще й економить кошти, бо можна придбати лише стільки продуктів скільки потрібно і не придбати зайвого.
Нагадаємо, австралійські вчені заявили, що кількість мікропластіка на дні океану може досягати 14 мільйонів тонн. Цей обсяг відклався там в слідстві постійного потрапляння сміття в Світовий океан.
Тим часом в Англії з 1 жовтня 2020 року заборонили продаж і постачання пластикових соломинок та ватних паличок. Уряд зробив виняток лише для медустанов, щоб їх співробітники могли надавати соломинки людям з інвалідністю, хворобами або травмами.