Протягом найближчих трьох років близько 90% матеріалів 3 консалтингової компанії Simon-Kucher & Partners.
У двох третинах опитаних медіакомпаній заявили, що планують ввести плату за значну частину контенту протягом трьох років. 27% респондентів спрогнозували істотне збільшення прибутку ЗМІ за цей же період.
В опитуванні Simon-Kucher & Partners брали участь 2,7 тисячі високопоставлених співробітників з міжнародних компаній різного профілю. The Drum відзначає, що результати дослідження свідчать про кінець ери безкоштовного онлайн-контенту.
На сьогоднішній день багато популярних онлайн-видань вже ввели "paywall" - платний доступ до своїх матеріалів. Зазвичай користувачам пропонують частину статей безкоштовно, або дають квоти на кількість переглядів на місяць, після чого просять заплатити.
За станом на початок квітня 12 з 20 сайтів найбільших американських газет вимагали плату за доступ до своїх матеріалів. Про плани ввести "paywall" в кінці березня повідомили і у британській газеті The Sun. Сайт видання щодня відвідує 1,8 мільйона користувачів. !zn
Читайте також:
Facebook почав тестувати систему платних повідомлень
Виручка музичної індустрії зросла вперше за 13 років
Microsoft відкрила "хмари" Office за 100 доларів річної передплати