Протестуючі у Франції "жовті жилети" домагаються поліпшення соціальних умов та фінансових преференцій. Однак лихоманка в країні від щотижневих маніфестацій зменшила приплив туристів, що навряд чи позначиться позитивно на економіці країни.
Зокрема, за підсумками фінансового року стало ясно, що в 2018 році у Франції впали продажі знаменитого шампанського. І не просто, а до рівня 2004 року. Виробники вважають, що це із-за протестів "жовтих жилетыв", повідомляє Le Figaro, передає Капітал.
Як зазначає видання з посиланням на Міжпрофесійний комітет виробників шампанського, в минулому році продажі знаменитого французького напою впали на 1,8% і склали 301,9 млн пляшок. За даними комітету, спад в першу чергу обумовлений зниженням попиту на французькому і британському ринках. "Ми стурбовані зниженням обсягів продажів, спад продажів у Франції і Великобританії не компенсується зростанням експорту", - наводить видання заяву співголови комітету Жан-Марі Барієра. За даними комітету, у Франції в 2018 році продажі продовжували знижуватися в умовах несприятливої економічної ситуації, а до кінця року на попит сильно вплинув рух "жовтих жилетів". "Наслідки руху "жовтих жилетів" важко оцінити, але вони були реальними", - зазначив Бар'єр.
Він пояснив, що зниження продажів на внутрішньому ринку пов'язане зі скороченням чисельності туристів у Парижі та інших регіонах через маніфестації. Як зазначили в комітеті, "вперше за 100 років обсяг продажів у Франції був нижчим за експорт".
Бар'єр також нагадав, що несприятливим чинником, що робить вплив на продажі шампанського, є і конкуренція з італійським ігристим вином Prosseco, яке "в три-чотири рази дешевше".
Раніше повідомлялося, українські агрокомпанії продовжують продавати продукцію в РФ. За п'ять років кількість агропідприємств України, які торгують з РФ, зменшилася в 10 разів.
Детальніше про особливості зовнішньої торгівлі в Україні читайте у статті Юлії Самаевой "Собі у збиток" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".