UA / RU
Підтримати ZN.ua

Британія хоче відкривати кримінальні справи проти автовиробників за обман екотестів - The Guardian

Але в разі ухвалення відповідних законів VW карати за старі гріхи не будуть.

Британія хоче карати виробників автомобілів за обман екологічних тестів.

Британія хоче карати виробників автомобілів за обман екологічних тестів.

Автомобільні виробники, які будуть дурити екологічні тести за допомогою незаконних пристроїв, можуть зіштовхнутися з кримінальними обвинуваченнями і штафами у 3.

Про це пише The Guardian з посиланням на британського міністра транспорту Джессі Нормана. Чиновник заявив, що запустив консультації для визначення методів, які унеможливлять шахрайство. Однак, будь-який новий закон не буде стосуватися старих порушень. Тому Volkswagen і інші фігуранти "дизельгейта" не постраждають.

"Ми продовжуємо дуже серйозно ставитися до неприйнятних дій Volkswagen. І ми працюємо над новими заходами, які стануть на заваді шахрайству у тестуванні вихлопу в майбутньому. Ті, хто буде вдаватися до шахрайства, повинні бути притягнуті до відповідальності в цій країні в юридичному і фінансовому вимірі", - сказав Норман.

На Даунінг-стріт кажуть, що нові повноваження будуть виходити на європейські вимоги. Тож уряд зможе переслідувати будь-якого виробника, який обманув необхідні тести для автомобілів. Втім, вироки, швидше за все, будуть передбачати стягнення необмежених сум штрафу, а не терміни ув'язнення.

Важливо і те, що нові правила будуть поширюватися і на імпортні автомобілі. На Даунінг-стріт пояснили, що саме через відсутності такої компенеції Велика Британія і не оштрафувала німецьких автовиробників.

У 2015 році американське Агентство з охорони навколишнього середовища (EPA) виявило, що Volkswagen встановлював на своїх автомобілях з дизельними двигунами комп'ютерні програми, які під час перевірок занижують показники викиду шкідливих речовин.

Також повідомлялося, що Volkswagen виплатить 5 тисяч євро кожному потерпілому від "дизельного" скандалу. Крім виплати компенсації, компанія зобов'язується взяти на себе витрати по переобладнанню автомобілів з незаконним програмним забезпеченням. У тих випадках, коли це технічно неможливо, автоконцерн повинен викупити такі машини. В Європі Volkswagen відкликав 11,5 млн автомобілів.