В онлайн-системі купівлі квитків "Укрзалізниці" стався масштабний збій: незважаючи на зняття суми з карти користувача, проїзні документи йому не приходили. Як повідомляє "УНІАН", проблеми з сервісом вже підтвердили і в самій компанії.
Зазначається, що "Укрзалізниця" ввела обмеження в роботі онлайн-сервісу, оскільки навантаження на систему продажу квитків збільшилося в шість раз. "Зараз для стабілізації роботи системи накладено обмеження в 140 сесій на секунду, необхідне для забезпечення здійснення операцій клієнтських платежів", - йдеться в повідомленні. Пізніше "Укрзалізниця" заявила про те, що налагодила роботу сервісу онлайн-замовлення квитків, незважаючи на те, що він все ще працює з обмеженнями.
Збій в роботі системи онлайн-продажу квитків викликав хвилю невдоволення у користувачів соціальних мереж. Користувачі відзначають, що в компанії могли передбачити ажіотаж з купівлею квитків перед новорічними святами. Деякі також зазначали, що не можуть придбати квитки на грудень, а коли ті з'являються то або на незручні місця, або на незручний час.