У лютому 2017 року телебачення приблизно вдвічі (58%) обходить інтернет (30%) за частотою згадування в якості джерела для отримання інформації, свідчать дані опитування Research & Branding Group.
Всі інші ЗМІ безнадійно відстають від лідерів за цим показником: радіо – 2%, преса – 2%, вагаються з відповіддю - 8%.
Дослідження проводилося компанією R&B в період з 1-10 лютого 2017 року серед 1800 осіб по всій території України за винятком Криму та ОРДЛО. Помилка вибірки становить ±2,4% при рівні довірчої ймовірності Р=0,95.
Як свідчать дані дослідження Інституту з вивчення журналістики Reuters, більше половини інтернет-користувачів у всьому світі отримують новини з соціальних медіа. За даними опитування, Facebook відіграє все більш важливу роль у поширенні новин, його використовують 44% респондентів, ще 19% вказали на YouTube, 10% отримують новини з Twitter. Вперше соціальні медіа обігнали телебачення в якості основного джерела новин для групи віком від 18 до 24 років.