Третина українців (29%) у віці 18 і більше років має одну або кілька вишиванок. У 37% вишиванки немає, але вони не проти мати її в майбутньому. Натомість третина опитаних не мають вишиванки і не збираються мати її у майбутньому.
Як свідчіать результати опитування групи "Рейтинг", найбільш поширеною вишиванка є на Західній Україні – кожний другий має одну або декілька. В Центрі та столиці – має кожен третій, на Півдні і Сході – майже кожен п'ятий, на Донбасі – кожен десятий.
Вишиванка більш поширена в селах. Водночас, чим заможніші люди, чим вищий рівень їх освіти, тим частіше такі люди мають вдома вишиванку. У жінок вишиванка користується більшою популярністю, ніж у чоловіків. Понад 40% респондентів, які вважають українську рідною мовою, мають вишиванку. Натомість серед респондентів, які рідною вважають російську, вишиванку мають лише 7%.
Близько 20% вдягають вишиванку кілька разів на місяць, натомість більшість (62%) – лише кілька разів на рік. Кожен шостий, хто має вишиванку, її не носить.
Для третини вишиванка означає вияв патріотизму, стільки ж вважає, що цедемонстрація вірності традиціям. Для чверті – це святкове вбрання, для кожного п'ятого – модна сьогодні річ, кожного десятого – оберіг, елемент особистого захисту.
Водночас, 7% вважають вишиванку звичайним одягом, 5% – ознакою радикального націоналізму, 3% – ознакою так званої шароварщини.
Опитування Соціологічної групи "Рейтинг" проводився 1 - 9 листопада 2014 року серед 2400 респондентів методом особистого формалізованого інтерв'ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,1%.