Попри війну, українці мають своєчасно здійснювати комунальні платежі. Зокрема, необхідно своєчасно оплачувати рахунки за світло. Нещодавно Кабмін зняв заборону на відключення побутових споживачів за борги з електроенергії на територіях, де не ведуться бойові дії. У компанії YASNO розповіли, як відновити електропостачання, якщо його відключили за борги.
Як відновити електропостачання після відключення за борги
Для цього слід зробити такі кроки:
- Оплатити заборгованість у повному обсязі. Перед оплатою слід перевірити суму боргу у попередженні. Внести її можна без комісії через онлайн-сервіси YASNO: особистий кабінет, мобільний застосунок, чатботи у Viber або Telegram. Також розрахуватися можна в онлайн-банкінгах, платіжних терміналах чи відділеннях банків або «Укрпошти».
- Надіслати постачальнику заяву та квитанцію про оплату. Після оплати треба завантажити на сайті YASNO заяву на відновлення електропостачання. Її потрібно роздрукувати, заповнити та зробити скан або фото. Також знадобиться копія квитанції, що підтверджує погашення заборгованості. У повідомленні необхідно вказати контактний номер телефону та електронну адресу для зв’язку.
- Сплатити рахунок за послуги з відключення та підключення. Клієнту буде надіслано рахунок на оплату послуг оператора системи розподілу (ОСР) з відключення та підключення. Слід звернути увагу на банківські реквізити: вони відрізняються від тих, за якими вносяться платежі за електроенергію.
У компанії YASNO пояснили, що квитанцію про оплату послуг потрібно надіслати на електронну адресу, з якої надійшов рахунок. Отримавши її постачальник направить ОСР заявку на відновлення електропостачання.
« З цього моменту підключення має відбутися протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості», – йдеться у повідомленні.
Раніше ми писали, що буде, якщо побутовий споживач передасть показники лічильника світла із запізненням.