В Укрїні через коронавірус закрили навчальні заклади, а навчальний процес влада закликала перевести в дистанційну форму. Проте не всі школи виявилися готовими до того, що уроки доведеться проводити онлайн. Була надія, що проблеми, з якими зіткнулися школи, озвучать у МОН під час онлайн-трансляції з заступницею міністра освіти Любомирою Мандзій, яка повинна була розповісти про дистанційну роботу вчителів під час карантину. Однак чиновниця ніяк не допомогла в даній ситуації, пише в своїй статті для ZN.UA Оксана Онищенко.
Замість цього Мандзій порадила вчителям використовувати карантин для самоосвіти і оволодіти за цей період ІТ-компетентністю. При цьому на питання, що робити педагогам, якщо у них немає комп'ютера, чиновниця відповіла: "Можливо, у когось з педпрацівників є хороший телефон, що підтримує Інтернет, і з цього телефону можна скористатися тими ресурсами, які на сьогоднішній день доступні". Вона також додала, що карантин – це найкращий період для самоосвіти.
З цього створюється враження, що у Міністерстві освіти і науки розуміють утопічність ідеї всім перейти на дистанційне навчання.
"В основному ми зараз повинні говорити про самостійно-дистанційні елементи навчання учнів, - сказала Мандзій. - Ми розуміємо, що, очевидно, не всі учні на сьогоднішній день виконують ті завдання, які їм пересилає або якимось іншим чином комунікує вчитель, але на сьогоднішній день є дуже багато ресурсів, де демонструються уроки, які можна подивитися".
Але як би там ні було, треба шукати альтернативу Вайберу, в якому учнів закидають домашнім завданням. Це неминуче, і це починають розуміти у всіх школах, зазначає Онищенко.
Детальніше про плюси і мінуси шкільного дистанційного навчання читайте в статті Оксани Онищенко "Чарівний стусан карантину" для ZN.UA.