UA / RU
Підтримати ZN.ua

Важливо знати: як отримати КЕП

Роз'яснення дали у ПФУ.

У 2023 році в Україні спростили процедуру ідентифікацію особи під час отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). За допомогою КЕП можна отримувати різні послуги в онлайн-режимі в державних та приватних установах. У Головному управлінні Пенсійного фонду України (ПФУ) в Донецькій області розповіли, де і як можна отримати КЕП.

Читайте також: "Укрзалізниця" пішла на зустріч пасажирам: буде лише три маршрути з обов'язковим "Дія.Підписом"

Що таке КЕП

У ПФУ пояснили, що Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — це удосконалений електронний підпис, який відповідає юридичним вимогам та стандартам безпеки, встановленим відповідно до законодавства України, створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Кваліфікований електронний підпис має таку ж юридичну силу, як і підпис на паперовому документі.

Основні переваги використання КЕП:

Як отримати КЕП: покрокова інструкція

У ПФУ зазначили, що для отримання КЕП слід зробити такі кроки:

У Фонді додали, що строк дії електронного ключа становить 1-2 роки.

Нагадаємо, як авторизуватися в особистому кабінеті на порталі ПФУ.