Освітня фундація GoGlobal дослідила, який слід залишає війна на психоемоційному стані вчителів та дітей.
Так, згідно з опитуванням, на прифронтових територіях 78% педагогів відчувають спустошеність і постійну втому. У 57% учнів фіксують байдужість до навчання.
Прикордоння та прифронтові громади навчаються переважно онлайн. Це збільшує навантаження на вчителів, оскільки вони більше часу витрачають на підготовку до таких уроків. Зокрема, 85% педагогів у Харківській, Запорізькій та Херсонській областях зазначили, що витричають більше часу на підготовку до уроків.
Також 87% вчителів зазначили, що потребують більше часу на відновлення власних сил ніж зазвичай. 82% педагогів відзначають, що у них зріс рівень тривожності. 66% зауважили. що відчувають себе менш енергійними, ніж до початку повномасштабного вторгнення.
58% освітян прямо заявляють, що потребують допомоги - близько 30% не проти взяти участь у колективних тренінгах, підтримуючих зустрічах. Індивідуальних консультацій психологів потребують 17-20% педагогів.
Щодо дітей вчителі також відзначають байдужість до навчання та зниження мотивації ( 57%), погіршення концентрації уваги та пам'яті (55%), швидку втомлюваність під час занять ( 53%).
Раніше ми повідомляли про те, що майже 80% українців ні до війни, ні зараз не приділяли часу спілкуванню з психологом.