UA / RU
Підтримати ZN.ua

В Одеській області приватизують три порти

Порти вирішили продати через їх збитковість - не вистачає навіть на заробітні плати.

Три малих порти Одеської області, а саме: "Білгород-Дністровський", "Скадовськ" та "Усть-Дунайськ" будуть приватизовані, оскільки їх концесія буде збитковою. Фонд державного майна вже готує відповідну документацію, передає НВ.

"Плануємо на продаж три маленькі порти: "Білгород-Дністровський", "Скадовськ" та "Усть-Дунайськ". Бо на концесію туди малоймовірно хтось зайде: вони дуже збиткові, їм уже не вистачає грошей на фонд заробітної плати", - розповів міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Рішення про приватизацію майнових комплексів ДП "Скадовський морський торговельний порт" та ДП "Морський торговельний порт" Усть-Дунайськ "було прийнято в грудні 2019 року. Зазначені активи фігурують в повному переліку об'єктів, що підлягають приватизації.

Раніше Шостий апеляційний адмінсуд Києва призупинив дію указу Мінінфраструктури про затвердження результатів концесійного конкурсу та визначення переможця конкурсу на концесію морського торговельного порту "Херсон". Позов подала ТОВ "Спеціальна компанія "Морський Порт Херсон"(консорціум "Аскет Шиппінг" і "Глобал Грейн", Україна). Компанія вимагала визнати протиправним недопущення її до участі у концесійному конкурсі, а також скасувати відповідне рішення.
Українські порти "Ольвія" та "Херсон" успішно передали концесію на 30 років. До передання у концесію готують порт "Чорноморськ", концесійні конкурси підготують для морських портів "Маріуполь", "Бердянськ" та "Одеса".
3 жовтня Верховна Рада ухвалила закон про концесію. Згідно з пояснювальною запискою, закон покликаний забезпечити систематизацію чинних нормативно-правових актів, що регулюють здійснення концесійної діяльності, гармонізації законодавства про концесії законодавства про ДПП, імплементацію основних принципів здійснення ДПП, концесій та у відповідності з правом ЄС і чітке регулювання всіх аспектів концесійної діяльності.

Детальніше про концесію в морпортах читайте у статті Надії та Єліанда Гоцуєнків "Морпорти: випробування концесією" та статті Рити Рєзнік "Концесія "по-новому" - провал, іще провал...".