UA / RU
Підтримати ZN.ua

Українські телеканали найчастіше показують Порошенка і "Опоблок"

Порошенко отримує інформаційний бонус за своєю посадою. На деяких телеканалах домінує партія "Опозиційний блок".

Академія української преси з'ясувала, кого найчастіше показують на телеканалах

Академія української преси з'ясувала, кого найчастіше показують на телеканалах

На початку лютого 2018 року у новинних програмах основних українських телеканалів найбільша увага була до Петра Порошенка – 8% (у вересні минулого року 10%, 13% у травні, у лютому 8%), свідчать дані моніторингу який провела Академія української преси за участю вчених Інституту соціології НАН України.

Також телеканали часто показували Андрія Парубія – 6% (у вересні 2017 – 4%, у травні 5%), Володимира Гройсмана – 6% (у вересні 2017 – 6%, у травні 8%, у лютому 7%).

Найчастіше негативно оцінюються колишні українські політики: у Сергія Арбузова 86% іронічних і негативних оцінок, у Віктора Януковича 77% таких оцінок.

Серед сучасних політичних фігур переважно іронічно повідомлялося про Валерію Гонтареву й Сергія Капліна – по 67%, Геннадія Труханова (60%), а також Міхеіла Саакашвiлi і Уляну Супрун (по 50%).

Лідерами уваги до політичних організацій у новинних програмах лютого є "Опозиційний блок" – 5%.

Порівняно з минулим роком помітно зросла частка синхрону представників так званої "опозиції" – до 27% проти 13% у вересні 2017. На каналі "Україна" їм належить більше половини синхрону.

Академія української преси провела дослідження за участю вчених Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму (19:00-23:00) семи провідних українських телеканалів – "Інтер", "1+1", "Україна", СТБ, ICTV, UA:Перший та 5 канал.

Як свідчать результати опитування, проведеного КМІС, більшість громадян України (60%) упевнені, що здатні відрізнити в засобах масової інформації правдиву інформацію від неправдивої, 23% визнали, що не вміють це робити. Українці вважають, що дезінформація характерна не тільки для пропагандистських ЗМІ Росії, але і для українських засобів масової інформації.