У вересні 2017 року порівняно з минулим роком на українських телеканалах у три рази (з 4% до 12%) зросла частка повідомлень з посиланням на Facebook і Twitter. Найбільше їх на Першому (20%) та СТБ – 18%.
За даними моніторингу Академії української преси, основні джерела інформації телеканалів - власні кореспонденти (54%) та офіційні джерела - 48%.
Академія української преси провела дослідження за участю вчених Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму (19:00-23:00) семи провідних українських телеканалів – "Інтер", "1+1", "Україна", СТБ, ICTV, UA:Перший та 5 канал.
Як свідчать дані опитування соціологічної компанії InMind, проведеного в травні-червні 2017 року, Про існування "джинси" знають 55% опитаних українців, з них 63% заявили, що можуть розрізнити оплачену новину - це на 16% більше, ніж минулого року.