UA / RU
Підтримати ZN.ua

Українська соняшникова олія зайняла 40% внутрішнього ринку Китаю

В той же час, Україна могла б заробляти на експорті більше, якщо б працювала над власним національним брендом.

На українську соняшникову олію, що випускається під місцевим брендом "Цзиньлунюй", припадає 40-відсоткова частка на внутрішньому ринку Китаю. Про це у своїй статті для DT.UA пише Олексій Коваль, посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar.

Коваль вказує, що такий успіх став можливий завдяки правильній стратегії і рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.

В той же час, імпортери українського масла заробляють за рахунок частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.

"Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціну української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менше піддаються коливанню цін. Але брендування продовольства України - це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для урядовців", – підсумовує автор.

Детальніше про перспективи експорту української агропромислової продукції в Китай читайте у статті Олексія Коваля "Експорт до Китаю як по маслу" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".