Третина українців (33%) не надає особливого значення тому, в якій країні була знята та чи інша кінокартина, свідчать дані опитування Research & Branding Group.
Що стосується всіх інших кіноглядачів України, то вони найчастіше (приблизно в рівній мірі) бажають дивитися фільми як вітчизняного виробництва (29%), так і створені кінематографістами США (28%), Росії (27%) або ще радянського виробництва (27%).
Європейське кіно люблять 19% українців, турецьке – 5%.
Дослідження проводилося компанією R&B з 7 по 16 лютого 2018 року серед 1801 осіб по всій території України за винятком Криму та ОРДЛО. Помилка вибірки склала 2,4% при рівні довірчої ймовірності Р=0,95.
Нагадаємо, що за даними опитування Research & Branding Group, у лютому 2017 року телебачення приблизно вдвічі (58%) обходить інтернет (30%) за частотою згадування в якості джерела для отримання інформації. Всі інші ЗМІ безнадійно відстають від лідерів: радіо – 2%, преса – 2%, важко відповісти 8%.