В "Укравтодорі" спростовують інформацію, що низка доріг, оновлених і добудованих в рамках президентської програми "Велике будівництво", незабаром стануть платними.
"23 грудня 2020 року на засідання уряду затверджено постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд по дорогах, які побудовані в рамках концесії. В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. Тобто жодна з доріг "Великого будівництва" в цьому році не може стати платною. Єдина мета постанови - створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні", - йдеться в поясненні Укравтодору, розміщеному в Facebook.
Там додали, що будівництво концесійних платних доріг обов'язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи.
В "Укравтодорі" нагадали, що в листопаді спільно з IFC та Мінінфраструктури презентували програму державно-приватного партнерства в дорожній галузі.
"На першому етапі планується передати інвесторам 6 пілотних ділянок доріг загальною довжиною 1400 кілометрів. На цих ділянках інвестор не має права стягувати плату за проїзд, зате він буде заробляти на придорожньої інфраструктури та availability payments (платі за доступність) з державного дорожнього фонду", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, що почитати про махінації "дорожнього картелю", який краде гроші на будівництві українських доріг можна в тексті Юрія Ніколова "Під омофором Зеленського з Шефір".