UA / RU
Підтримати ZN.ua

У моніторингу якості початкової освіти взяли участь 366 шкіл, 9884 учня і 486 вчителів з усієї України

Згідно з програмою дослідження, відтепер воно буде проводитися раз на два роки.

Завершилося перше загальнонаціональне моніторингове дослідження якості початкової освіти "Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи". У моніторингу беруть участь не всі школи, а обрані. В цьому році - 366 шкіл, 9 тисяч 884 учня і 486 вчителів з усієї України.

Про це у своїй статті для DT.UA пише Оксана Онищенко. За її словами, згідно з програмою дослідження, відтепер воно буде проводитися раз на два роки.

"Ми проводимо дослідження якості початкової освіти, яке на загальнодержавному рівні ніколи раніше не проводилося. Для його підготовки ми використовували міжнародний та вітчизняний досвід. У моніторингу кілька цілей, - розповідає Тетяна Вакуленко, заступник директора Українського центру оцінювання якості освіти. - Перша - отримати об'єктивну інформацію про рівень сформованості основних компетентностей випускників початкової школи на загальнодержавному рівні. Друга мета - визначити, які фактори на це впливають (психолого-педагогічні, соціально-економічні). І третя - розробити та апробувати модель системи моніторингу, яка буде використовуватися для моніторингу не тільки в початковій школі, але й далі, на наступних етапах шкільної освіти. Адже згідно із Законом "Про освіту" такі дослідження повинні проводитися на різних етапах навчання".

Докладніше про необхідність контролю якості освіти читайте у матеріалі Оксани Онищенко "Тетяна Вакуленко: "Ми проводимо дослідження якості початкової освіти, якого на загальнодержавному рівні ніколи раніше не проводилося"" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".