У Києві через проведення реконструкційних робіт транспортної розв'язки на перетині вулиць Вадима Гетьмана – Олександра Довженка та проспекту Перемоги (Шулявський шляхопровід) закривається рух тролейбусів №№ 22, 27, 42. У Київській міській державній адміністрації (КМДА) також нагадали, що наземний громадський транспорт змінить графік роботи.
Повідомляється, що рух буде організовано наступним чином:
- тролейбусів маршруту № 21К "вулиця Кадетський гай – Індустріальний шляхопровід";
- тролейбусів маршруту № 22К "Міжнародний аеропорт "Київ" ("Жуляни") – Індустріальний шляхопровід";
- тролейбусів маршруту № 27К "залізнична станція "Київ – Волинський" – Індустріальний шляхопровід";
- тролейбусів маршруту № 27А "станція метро "Почайна" – вулиця Дегтярівська";
- тролейбусів маршруту № 30К "вулиця Милославська – вулиця Дегтярівська";
- тролейбусів маршруту № 42Д "станція метро "Либідська" – залізнична станція "Київ – Волинський";
- автобусів маршруту № 27ТР "вулиця Дегтярівська – Індустріальний шляхопровід".
Тролейбуси маршруту № 30 від Милославської до Дорогожицької рухатимуться за власним маршрутом, далі – Дорогожицька – вулиця Ризька (у зворотному напрямку без заїзду на Ризьку) – Дорогожицька – вулиця Юрія Іллєнка – станція метро "Лук'янівська" – вулиця Чорновола – проспект Повітрофлотський – Севастопольська площа – далі до Кадетського Гаю за власним маршрутом.
Автобуси № 2 "вулиця Булгакова – вулиця Шолуденка" у напрямку Шолуденка трасою: від Булгакова до бульвару Вацлава Гавела за власним маршрутом, далі – вулиця Миколи Василенка – проспект Перемоги до вулиці Гарматної, далі за власним маршрутом.
У КМДА зазначили, що пасажири автобусів № 27ТР мають право проїзду за місячними проїзними квитками, придбаними для проїзду в тролейбусі, а пасажири тролейбусних маршрутів №№ 21К, 22К, 27К, 27А, 30К, 42Д мають право їздити за проїзними квитками, придбаними для автобуса.
Рух Шулявським шляхопроводом перекриють з суботи, 16 березня. Рух транспортних засобів організують прилеглими вулицями.
Шулявський шляхопровід частково обвалився у лютому 2017 року. Як повідомляло DT.UA шляхопровід був визнаний аварійним ще у 2013 році, його реконструкція була перенесена на 2015 рік, але так і не відбулася. Тендер на проведення робіт виграла фірма ТОВ "Північноукраїнський будівельний альянс", яка належить помічникові народного депутата Максима Микитася.