Роботи з будівництва 3.
"Що стосується метро в бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, то ми зараз займаємося залученням інвестора для максимально швидкої реалізації цього проекту. А роботи з будівництва четвертої лінії вже йдуть - у найближчі дні в районі вулиці Набережно-Лугової будемо закладати перші елементи оправи тунелю", - заявив Попов.
"Коли інвестор буде визначений, то можна буде планувати здачу в експлуатацію першої черги нової лінії вже через два роки", - додав він.
Голова КМДА нагадав, що проект будівництва метро на Троєщину розділений на кілька черг. На першому етапі планується запустити рух з Троєщини до Подолу, а другою чергою йти по правому берегу - від Лук'янівки до Подільського мосту. За його словами, для реалізації першого етапу планується залучити близько $ 800-900 млн, а загальна вартість будівництва метро на Троєщину становить близько $ 2 млрд, пише Сегодня.
"Такі суми зараз непосильні для бюджету, тому у вирішенні цього найважливішого для киян питання ми сподіваємося на співпрацю з бізнесом. Я впевнений, що будівництво і експлуатація метрополітену, особливо на Троєщину, є цікавим з точки зору інвестицій проектом", - зазначив він.
Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівельна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".
Надалі ця лінія піде на Троєщину уздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.
Раніше Попов заявив, що Київ має намір при сприянні Внешекономбанку (ВЕБ) Росії залучити кредит на суму $ 700 млн для будівництва першої черги метро на Троєщину.
Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко пояснив, що ВЕБ ставить умовою залучення кредиту державні гарантії з боку Кабінету міністрів, і з цього питання КМДА веде консультації з урядом. Він упевнений, що до кінця року кредит буде залучено, а для початку будівництва КМДА просить у Кабінету міністрів додатково 434 млн грн. !zn
Читайте також:
Столична влада показала схему лінії метро на Троєщину (фото)
Росіяни дадуть 1,5 млрд дол. на будівництво метро на Троєщину