UA / RU
Підтримати ZN.ua

У додатку "Резерв+" після оновлення з'явилися нові функції

Додаток, зазначили у Міністерстві оборони, постійно поповнюється новими корисними сервісами.

В оновленні застосунку Резерв+ додалися два нових сервіси – відображення даних про інвалідність та збереження попередньої версії військово-облікового документа під час його оновлення, про яке міністерство оборони оголосило короткий час тому.

Про нові сервіси 31 травня повідомило Міністерство оборони.

Читайте також: Міноборони оновило "Резерв+": старі версії більше не працюватимуть

Тепер в електронному військовому документі відображатимуться дані про інвалідність, а саме - група та причина інвалідності.  Щодо самого документа, то його попередня версія зберігатиметься в застосунку, якщо людина вирішить його оновити. Тобто, він не зникатиме, як це було раніше. У разі надмірного навантаження на самому документі зʼявлятиметься стрічка із приблизним часом оновлення.  

«Продовжуємо наповнювати Резерв+ корисними сервісами. Вони створюють для військовозобов’язаних єдину екосистему, що здатна задовольнити їхні запити без черг та очікування. Поступово додаємо нові функції, які допоможуть бути в курсі актуального статусу військового обліку», – зазначила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.

Читайте також: Нові сервіси у «Резерв+»: що змінилося

Нагадаємо, за рік у Резерв+, який одразу став особистим цифровим асистентом військовозобов’язаних, з'явилися сотні тисяч нових користувачів. Зокрема, на травень 2025 у додатку зареєстровано 4 млн користувачів Резерв+. Він постійно поповнюється новими функціями і оновлюється.